Toimitusehdot
Yleistä
Room Service Levi OY, y-tunnus: 3389910-4, osoite: PL 10, 99131 SIRKKA; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille LEVIN-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.12.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.Tuotteet ja tuotehinnatVerkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ovat verollisia, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat toimitusajasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.Tilaaminen ja sopimusVoit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.Tilaus- ja maksuvahvistusOnnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.ToimitusaikaYleisimmät toimitusaikamme 1-3 h tai seuraavana päivänä tilauksesta. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.Peruutusoikeus ja palautusehdotJos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
sales@rosele.fi 044 100 200
Vastuunrajoitus
Room Service Levi Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Vuokrausehdot ja vakuutukset
Voimassa 1.12.2023 alkaen
Room Service Levi Oy (3389910-4) vuokraa tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
VUOKRAAMINEN
Room Service Levi Oy (3389910-4). Vuokranantaja omistaa vuokrattavat tuotteet. Vuokraaja on osapuoli, joka vuokraa tuotteet vuokranantajalta.Tuotteet tilataan joko 1.verkkopalvelun kotisivuilla valitsemalla haluttu tuote ja lisäämällä ne varauksiin (“ostoskori”) tai 2. puhelimitse tai sähköpostitse. Vuokraaja hyväksyy tilauksen tehdessään vuokrausehdot.
TUOTTEET
Vuokratut tuotteet ovat vuokranantajan omaisuutta eikä niitä saa vuokrata, lainata, pantata tai luovuttaa muulla tavoin edelleen.Tuotteita tulee säilyttää sisätiloissa lukuunottamatta niiden normaalia, käyttötarkoituksen mukaista käyttöä ulkona. Tuotteiden vahingoittaminen tai hävittäminen on kielletty.Vuokraaja on vastuussa tuotteen kunnon tarkistamisesta ja tuotteen käytöstä. Vuokranantaja ei ota vastuuta tuotteen käytön aikana tapahtuvista vahingoista tai tuotteesta aiheutuvia vahinkoja.
VAKUUTUS
Room Service Levi Oy:n (3389910-4) tuotteiden vuokrahinta ei sisällä erityistä vakuutusta. Aiheutuneesta vahingosta tai tuotteen katoamisesta tulee ilmoittaa välittömästi vuokranantajalle. Vuokraaja sitoutuu vuokrausehdot hyväksyessään huolehtimaan tuotteesta parhaansa mukaan. Vuokraaja on velvollinen suorittamaan varastetusta, kadonneesta tai tahallisesta huolimattomuudesta vioittuneesta tuotteesta vuokranantajalle korjaus- tai uushankintahintaa vastaavan korvauksen.Koti- ja matkavakuutukset kattavat yleensä myös vuokratuotteiden hajoamiseen tai hukkumiseen liittyvät vahingonkorvaukset.Vahingonkorvaustapauksissa saat Room Service Levi Oy:ltä erillisen kuitin ja erittelyn maksamistasi vahingonkorvauksista. Vahingonkorvauskuitti tekee oman asiointisi vakuutusyhtiösi kanssa helpoksi. Huomioinet kuitenkin, että kotivakuutuksissa on yleisesti käytössä 100 - 200 euron omavastuu.
HINNAT
Vuokrahinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Tuotteen vuokrahinta riippuu vuokra-ajasta. Tuotteiden mahdolliset vuokra-ajat sekä hinnoitteluperusteet on ilmoitettu tuotesivulla. Mikäli asiakas palauttaa tuotteet etuajassa, ei vuokranantaja ole velvollinen korvaamaan lyhentynyttä vuokra-aikaa.Vuokra-ajan pidentäminen kesken vuokra-ajan on mahdollista, mikäli varaustilanne sen sallii. Vuokra-ajan jatkosta veloitetaan hinnaston mukainen maksu ja mahdollinen laskutusmaksu 5 euroa.
VUOKRATUOTTEIDEN TOIMITUKSET, PALAUTUKSET JA TOIMITUSTAVAT
Kaikki tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Toimitushinnat näkyvät varauksen yhteydessä. Vuokra-ajan päätyttyä noudamme tuotteet takaisin asiakkaan ilmoittamasta osoitteesta. Mikäli tuotetta ei palauteta välittömästi vuokra-ajan päätyttyä, laskutetaan vuokraajalta lisävuokra jokaiselta alkavalta päivältä sekä ylimääräisestä noudosta 25€/kerta.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7Innova 2Lutakonaukio 740100 JyväskyläPuhelin: 020 718 1830www.paytrail.com
VARAUKSEN PERUUTTAMINEN
Mikäli haluat perua varauksen, tulee se tehdä viimeistään 3h ennen toimitusta joko soittamalla asiakaspalvelun numeroon 044 100 200 tai sähköpostilla sales@rosele.fi.
SOPIMUKSEN IRTISANOMINEN
Vuokranantaja saa irtisanoa sopimuksen irti ja vuokraajan tulee välittömästi palauttaa tuote mikäli vuokraaja on antanut vääriä tietoja, laiminlyönyt vuokran maksamisen, hoitanut tuotetta vuokraehtojen vastaisesti tai rikkonut muutoin sopimusta.Peruutuksesta johtuvat mahdolliset maksunpalautukset suoritetaan aina käytetylle maksutavalle (ei tilisiirtona).
ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei vastaa tekemääsi tilausta, ota yhteyttä Room Service Levin asiakaspalveluun sähköpostitse sales@rosele.fi tai soittamalla asiakaspalvelun numeroon +35844 100 200. Mikäli tuote vioittuu vuokra-aikana on vuokraajan oltava yhteydessä Room Service Levin asiakaspalveluun.Varkaustapauksissa on vuokraajan tehtävä ilmoitus poliisille ja myös vuokranantajalle. Mahdollinen vakuutuskorvaus tulee ohjata vuokranantajalle. Vuokraaja on velvollinen suorittamaan vuokranantajalle tuotteen uushankintahintaa vastaavan korvauksen, mikäli tuote häviää, varastetaan tai vaurioituu tahallisen huolimattomuuden seurauksena.Vuokranantajalla on oikeus periä vuokraajalta vuokraajan aiheuttamien vahinkojen, korvaavien tuotteiden tai saatavien perinnästä aiheutuneet kulut toteutuneiden kustannusten mukaisina.Tätä sopimusta koskevat erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan vuokranantajaa lähimmässä oikeuslaitoksessa.